Regulamin sklepu internetowego Bratexkwiaty

Regulamin sklepu internetowego z dnia 01.02.2019


§ 1. Informacje ogólne

Sklep internetowy działający pod adresem www.bratexkwiaty.pl  prowadzony jest przez firmę „Sawa” Julianna Alwasiak, 95-083 Lutomiersk, Azaliowa 5 wpisaną do Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 831-120-97-23 REGON 100063109


§ 2. Składanie zamówień

1. Prezentowane w sklepie ceny towarów są cenami brutto i podane są w polskich złotych.
2. Podane ceny nie obejmują kosztów wysyłki oraz kosztów płatności, które mogą dodatkowo zwiększać wartość zamówienia.
3. Zamówienia są przyjmowane przez obsługę sklepu za pośrednictwem sklepu internetowego www.bratexkwiaty.pl , poprzez formularz zamówienia dostępny na stronie sklepu
4. Zamówienia za pośrednictwem sklepu internetowego www.bratexkwiaty.pl  można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.
5. Warunkiem prawidłowej realizacji złożonego poprzez sklep internetowy zamówienia jest właściwe wypełnienie formularza zamówienia oraz podanie niezbędnych danych do realizacji zamówienia, w tym wysyłki zamówionego towaru.
6. Po złożeniu przez klienta zamówienia, otrzyma on informację mailową potwierdzającą przyjęcie zamówienia.
7. Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia pokrywa się z momentem wpływu wpłaty na rachunek bankowy podany w potwierdzeniu zamówienia w przypadku płatność przelewem lub momentem dokonania zamówienia w przypadku płatności PayU lub wyborem opcji płatności przy odbiorze.

§ 3. Koszty i termin wysyłki

1. Zamówione towary są wysyłane pod adres wskazany w formularzu zamówienia. Sklep ma obowiązek poinformowania klienta o nieprawidłowo wypełnionym formularzu zamówienia, który uniemożliwia lub utrudnia realizację zamówienia i dokonanie wysyłki lub może wpłynąć na jej opóźnienie.
2. Przesyłka dostarczona jest do klienta zgodnie z terminem podanym w sklepie internetowym przy każdym produkcie (jeżeli produkt nie ma podanego terminu wysyłki czas wysyłki jest określany indywidualnie). Jest to orientacyjny czas wysyłki i dotyczy on zamówień z opcją płatności przy odbiorze lub płatności elektronicznych. Przy innych formach płatności, w tym płatności przelewem czy kartami kredytowymi do podanego czasu należy dodać czas zaksięgowania środków na rachunku bankowym sklepu (w zależności od banku i sposobu płatności może to być 1-2 dni robocze).
3. Koszty przesyłki pokrywa nabywca towarów. Wysokość kosztów wysyłki jest uzależniona od zakupionego towaru, rodzaju wybranego sposobu transportu zakupionych towarów oraz wybranego sposobu płatności. Klient może się zapoznać z cennikiem kosztów dostawy na stronie koszyka sklepu - po dodaniu wybranych towarów do koszyka. Na podanej stronie sklep wyświetli dostępne formy i koszty wysyłek dla towarów znajdujących się w koszyku klienta.
4. W przypadku zamówienia wielu różnych towarów koszt transportu obliczany jest automatycznie, za każdą następną sztukę doliczana jest opłata 2zł.


§ 4. Płatności

1. Każda transakcja potwierdzana jest paragonem lub fakturą VAT.
2. Płatność za zamówiony towar może nastąpić za pośrednictwem:
  • systemu płatności elektronicznych PayU.
  • przelewem na konto bankowe sklepu: Alior Bank S.A. PL68249000050000450092661896.
  • przy odbiorze osobistym towaru.
3. W przypadku zamówienia płatnego przelewem na konto opłatę należy wnieść w całości w ciągu 7 dni od momentu przyjęcia przez sklep zamówienia. Po upływie tego terminu nieopłacone zamówienie zostaje anulowane.


§ 5. Procedura reklamacji 

1. W przypadku stwierdzenia przez Klienta wady lub uszkodzenia towaru o którym nie było mowy w opisie produktu zamieszczonym na stronie sklepu, Klient powinien niezwłocznie skontaktować się ze sprzedawcą drogą e-mailową  sawakwiaty@gmail.com  w celu ustalenia sposobu dalszego postępowania.
2. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych muszą zawierać niezbędne do jej rozpatrzenia dane w szczególności imię i nazwisko zamawiającego oraz opis przedmiotu reklamacji. W celu wyjaśnienia ewentualnych nieścisłości zalecane jest przesłanie zdjęć niepełnowartościowego towaru.
3. Do odsyłanego z powodu reklamacji towaru należy dołączyć wydrukowany i wypełniony formularz reklamacji.  

Zgłoszenie reklamacyjne
sporządzone w dniu ...............
1. Imię i nazwisko wnoszącego reklamację: ...............
2. Adres: ...............
3. Data dokonania zakupu: ...............
4. Nazwa towaru: ...............
5. Ilość zakwestionowanego towaru: ...............
6. Cena brutto: ...............
7. Dokument sprzedaży (w załączeniu) paragon / faktura nr: .............
8. Dokładny opis wad i przedmiotu reklamacji: ............
9. Data i okoliczności stwierdzenia wady: ............
10. Żądanie reklamującego (naprawa towaru / wymiana towaru / zwrot pełnej ceny towaru / częściowy zwrot ceny towaru)............
Oświadczam, że zapoznałem się z warunkami reklamacji określonymi w Regulaminie sklepu, w tym w szczególności z koniecznością dołączenia do niniejszego dokumentu faktury lub paragonu wystawionego w związku ze sprzedażą ww. towarów. Towar odsyła Klient na koszt Sprzedawcy.

(czytelny podpis Klienta)


4. Jeżeli otrzymany przez Klienta towar posiada wady lub uszkodzenia powstałe podczas transportu, może on zostać odesłany przez Klienta na adres sklepu.
5. W przypadku reklamacji koszt odesłania i wysłania towaru ponosi sprzedawca towaru.
6. W przypadku uznania reklamacji sklep dokonuje wymiany uszkodzonego produktu na nowy, a gdy ten sposób załatwienia reklamacji nie jest możliwy dokonuje zwrotu zapłaconej przez Klienta kwoty. Podstawą otrzymania zwrotu pieniędzy jest odesłanie do sprzedawcy podpisanej korekty faktury sprzedaży lub paragonu.
7. W przypadku zwrotu, wymiany lub reklamacji zakupionego towaru Klient proszony jest o kontakt mailowy lub telefoniczny ze sprzedającym w celu ustalenia dalszego toku postępowania.
8. Gwarancją nie jest objęty towar, który wysyłany jest na specjalne zyczenieklienta podczas niekorzystnych warunków pogodowych lub w dniach, w których przesyłka zajmuje więcej niż 3 dni (dotyczy to głównie żywych roślin)


§ 6. Zwrot towarów

1 Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa klient, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny w terminie 14 dni od otrzymania zamówionego towaru.
2. Zwrotowi nie podlegają świadczenia i produkty, od nabycia których, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa nie można odstąpić.
3. W przypadku zwrotu towaru Klient proszony jest o przesłanie drogą mailową na adres sawakwiaty@gmail.com  lub pocztową w formie pisemnej na adres Sawa Julianna Alwasiak 95-083 Lutomiersk, Azaliowa 5 oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy
4. Sklep Bratexkwiaty.pl zwraca Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt wysyłki, jakie ponieśli Państwo w związku z zakupem towaru. Koszty odesłania zwracanego towaru ponosi klient. Prawo odstąpienia od umowy nie dotyczy żywych roślin..

Dokument odstąpienia od umowy zawartej na odległość i zwrotu towaru
Dotyczy paragonu / faktury VAT nr: ...............
Imię, nazwisko, adres Klienta: ...............
Miejscowość, data: ...............
Nazwa towaru: ...............
Cena brutto: ...............
Ilość zwracanego towaru: ...............
Przyczyna zwrotu: ...............
Oświadczam, że odstępuję od umowy sprzedaży i rezygnuję z ww. zamówionego towaru w sklepie internetowym www.bratexkwiaty.pl, gdyż (niepotrzebne skreślić):
  • dostawa jest niezgodna z zamówieniem
  • towar jest niezgodny z opisem
  • nie chcę podawać przyczyny rezygnacji z zakupu
Uwagi: ...............

Proszę o (niepotrzebne skreślić):
zwrot gotówki przekazem pocztowym na adres: ...............
zwrot gotówki na następujące konto: ...............
Oświadczam, że zapoznałem się z warunkami zwrotu określonymi w Regulaminie sklepu, w tym w szczególności z koniecznością dołączenia do niniejszego dokumentu faktury lub paragonu wystawionego w związku ze sprzedażą ww. towarów. Towar odsyła Klient na własny koszt.

....................................................... (czytelny podpis Klienta
 


§ 7. Zwrot pieniędzy

1. Zwroty pieniędzy realizowane są przez sklep przelewem na wskazany rachunek bankowy lub przekazem pocztowym pod wskazany przez Klienta adres.
2. Aby dokonać zwrotu należy wydrukować i wypełnić dokument zwrotu oraz przesłać towar wraz z paragonem lub fakturą na adres sklepu.
3. Pieniądze za zwrócony towar zostaną przesłane do Klienta w ciągu 5 dni roboczych od daty otrzymania przez sprzedawcę zwróconego towaru.
4. Nie akceptujemy przyjęcia zwrotów towarów przesyłką pobraniową i tą drogą zwroty pieniężne nie są wysyłane.


§ 8. Polityka prywatności oraz ochrona danych osobowych

1. Wraz z akceptacją regulaminu klient wyraża zgodę, aby właściciel sklepu przetwarzał jego dane osobowe zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.), niezbędne dla procesu realizacji usługi oraz celów marketingowych. Jednocześnie Nadawcy przysługuje prawo wglądu i poprawiania swoich danych osobowych.
2. Dane osobowe nie są udostępniane innym podmiotom dla celów marketingowych.


§ 9 Postanowienia końcowe

1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego, Ustawy oraz Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta.
2. W stosunku do konsumentów spory wynikające w związku ze stosowaniem niniejszego Regulaminu i z wykonywaniem zawartych umów, będą rozpatrywane przez Sąd właściwy według przepisów o właściwości rzeczowej i miejscowej zgodnie z ustawą z dnia 17.11.1964r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U. Nr 43, poz. 296 z późn. zm.).
3. Właściciel sklepu zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian do niniejszego Regulaminu z zastrzeżeniem, iż zmiany w stosunku do konsumentów nie będą miały zastosowania do usług będących w trakcie wykonywania i będą obowiązywały po 30 dniach od poinformowania klienta droga elektroniczną.